Milyen egy Tökéletes, Online is Végezhető Üzlet- második rész

Szia, üdvözöllek! Czank Ferenc vagyok, Harmóniateremtő Specialista.
A tegnapi téma folytatása…
Mit jelent online és offline? Online lényegében egy otthonról – vagy bárhonnan ahol internet-elérhetőség van –, számítógépen, tableten stb. végezhető napi rutinszerű munka. Offline pedig telefonos megkeresésekre épülő „otthonon kívüli”, bemutatók, személyes tárgyalások, találkozók által végzett tevékenység. Mindegyikben lehetsz sikeres, viszont nem mindegy milyen áron és milyen feltételekkel!

Én a munkámat itt a cégnél leginkább online végzem. Hogy miért, mindjárt meglátod.
Offline dolgozó vezetők azt mondják, hogy hívj meg hetente legalább 2-3-szor napi két bemutatóra 10-15 embert. Kérdezem én, ki tudja ezt folyamatosan megtenni és ki az, aki szívesen hív embereket a saját lakásába, ahol esetleg a családtagok le-föl járkálnak és pl. a gyereknek tanulnia kell?
Arról nem is beszélve, hogy kinek van ideje és energiája munka után hazaérve még bemutatóra menni? Egyszerűen ma, 2018-ban NEM jönnek el emberek bemutatókra, ezt még a 90-es években meg lehetett csinálni! Ha én ezt csinálnám, nekem nem férne bele hetente 1-nél több bemutató, az biztos, ennyi lenne a teherbírásom ilyen téren. Ez emberek számára nem másolható, nem tudják Ők is ugyanúgy csinálni – ami az mlm cégek működésének egyik legfontosabb feltétele. Online végezve nincs az ember időhöz kötve, mert akkor csinálja, amikor van rá ideje (persze fontos a napi rendszeresség).

Hány ember érhető el? Offline max.a lakóhelyén vagy annak környékén tud a legtöbb, alkalmazottként dolgozó ember „mozogni”, így hetente 20-25 főnél többet nem nagyon lehet elérni. Online viszont – persze egy bizonyos „megismerési idő” után – akár napi 10-15 ezret is! Mekkora különbség? Hát óriási! Ja, és offline módszereknél eleve kizárt, hogy elérj külföldön élő magyarokat is. Mennyen is élnek vagy dolgoznak jelenleg kint? Tudomásom szerint több, mint 1 millióan!

Nézzük most a költségeket. Ugye mivel az offline hálózatépítők nagyrészt kávéházakban vagy plázákban dolgoznak, tudjuk, hogy mennyibe kerülhet napi, mondjuk 8-10 fővel leülni tárgyalni egy kávé mellett? Bizony ez az összeg havonta 30-40 ezerbe, de inkább 50-et is elérheti … hangsúlyozom, havonta!
Online mire kell számítani? Kell egy tárhely saját domain-nel, kell néhány marketing szoftver és kell pár tanfolyam, (ugyanis ezt nem szívja magába senki az anyatejjel együtt) és kell egy szinte teljesen önműködő értékesítési csatorna (weboldal, hírlevél-küldő stb.)! Ja, én ez utóbbit megcsináltattam egy profi szakemberrel (Ács Zoltánnak hívják), amit Te is megtehetsz, ha nem vagy számítástechnikai zseni; Ő összerakta a bonyolult részét, nekem maradt az egyszerű oldala, ami nem áll másból, mint írni, képeket gyűjteni és megosztani.

Nekem ezek mindössze, de tényleg a maximumot számítva belekerültek mindösszesen 80 ezer Ft.-ba, ez havi lebontásba kb.7 ezer Ft.-. Igen, jól látod, nem 100 ezrekbe! Ja, és ezen felül csak a tárhelyet és a domaint kell évente megújítani, tehát az még plusz 10 e.Ft.- évente. Hú, mekkora összeg 😉 Hasonlítsuk csak össze az offline-nal éves szinten? Szerintem nem kell matekzseninek lenni, hogy lássuk a töredék online bekerülési költségeket az offline-nal szemben.

Nos, hát én ezért végzem ezt szinte kizárólag online.

Ha még nem tetted meg, iratkozz fel hírlevelemre most ITT , vagy…
Óvatosaknak, ingyenes regisztrációért  Kattints IDE, ahol többek között elérheted a tudatosságfejlesztő videók teljes választékát is. Figyelj! Őszintén, mit veszítesz egy ingyenes regisztrációból, ahonnan bármikor leiratkozhatsz?
Tudatosaknak pedig hozzáférés azonnali megoldásokhoz, csatlakozás tanulóként a Nyílt Akadémia egyedülálló tudásanyagához, regisztráció után ITT , ha eleged van már a rengeteg hibás tudás miatti szenvedésből.

Persze ha kérdésed van, bátran jelezz az alábbi elérhetőségek valamelyikén!

Üdvözlettel,
Czank Ferenc
Harmóniateremtő Specialista

Tel.: +36-30-188-6123

E-mail: info@czankferenc.hu

 

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük